Translate

2017. április 6., csütörtök

VKP! : GYEREKKORUNK FILMJEI, MESÉI



Mai napon a gyerekkorunk meséiről szeretnék nektek írni. 
Már rég volt bejegyzés a blogon. 

Imádtam kiskoromban a Balu kapitánya című mesét, minden vasárnap ment a tévében délután, emlékszem este néztük bátyámmal mindig, jó élmény volt. 



Kacsamesék, imádtam ezt a mesét is,  nagyon szerettem meg Dagobert bácsit, Webbygail, Tiki, Niki és Vikit szuper mese amit a mi fiatalok sajnálatos módon már nem éltek át.



Következő, mese ami szintén kedvencem volt az a VUK, kis Vukokcska, Karak a bölcs róka, és a Vahúr a vadász kutya voltak a kedvenc szereplőim belőle. 


A sorban következő a Scooby-Doo volt. Scooby-Doo amerikai televíziós rajzfilmsorozat, amely 1969 óta van műsoron. Ez egy Szombat Reggeli Rajzfilm volt, négy tizenéves Fred, Diána, Vilma és Bozont meg persze a háziállatuk a dán dog kutya főszereplésével, akik rejtélyeket oldanak meg természetfeletti teremtményekkel, lényekkel kapcsolatban. Imádtam és szerintem mai napig megnézném ha menne a tévében.

Garfield és barátai  amerikai televíziós rajzfilm sorozat, amely a Garfield című képregény alapján készült. Magyarországon 1995-96 között az akkori TV1 sugározta magyar szinkronnal az első évadot. 2000-ben és 2001-ben a M2 újra adta az első évadot.
Garfield, a narancssárga, kövér házi macska nem egyszerűen csak egy macska, hanem a világ leglustább, legfalánkabb, legcinikusabb macskája.. Történetei szórakoztatók mindenki részére, imádtam vasárnap reggel megnézni, ez már akkor ment nálunk amikor iskolás voltam, olyan 1-2 osztályos. Ubul volt a legviccesebb benne szerintem.



Nekem ezek voltak a kedvenc meséim remélem tetszett nektek.

Nézzétek meg a többiek kedvenc meséit.

Puszi Szöszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése