Translate

2014. szeptember 29., hétfő

Lovely Top Jewels Nr.2 #4

Ma ,ahogy ígértem nektek, hozom a Lovely új kollekciójából a lakkról a tesztet.





Nekem csak parti lakk, olyan szép hogy 2  flitter is van benne,piros és fekete glitter, és jelentem nem kell halászgatni, a lakk egy csomó lakkot vesz fel az ecset, lehet még sokat is, hogy egyenletes szép csillámokat lehessen felvinni az alap színünkre. Úgy gondoltam önmagában nem próbálom ki úgy túl egyszerű lenne. A lovely Stropez kollekcióból a kéket választottam alapnak.
Szerintem ehhez a topperhez világosabb lakkok illenek, de sötéten őszintén mondva, nem próbáltam még.


Árnyalat: Nr.2

Beszerezhetősége: Rossmann 
Csomagolása: Szokásos, Lovely üveg, mint az újabb fajtáknak, fekete kupakkal, ezen pedig piros felirattal látható a címke amin az áll: Top Jewels


Fedése: 1 rétegben picit kevesebb glittert vesz fel én 2 használtam, de egynél is tökéletesnek mondható. Nagyon szép glitterek láthatóak benne, piros és fekete színben.
Ecsete: Olyan mint a többi lovely lakké, lapos szélesebb ecset, de nincs olyan széles ecset, mint a catrice lakké.


ár kategória: 599ft

Tartóssága: 3 napig bírta pattogzás és sérülés nélkül, utána lemostam.

Űrtartalom: 8ml


Összességében:
Nagyon szép topper glitteres lakk, aki szereti a feltűnést annak bátran ajánlom, sokan megkérdezték,tőlem, ez milyen lakk, hol lehet kapni? :) Kicsit jólesett, mert ez az jelenti, gondolom, hogy tetszett. Ott tartottam, hogy gyönyörű 2 féle glitter látható benne, tökéletesen fed 2 rétegben és a tartóssága is jó, mert 3 napig pattogzás nélkül kitart.


Remélem tetszik ez a lakk nektek!

Csodás napot!!

üdv. Judy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése