Translate

2014. szeptember 30., kedd

Miss Sporty Morning Baby! BB Krém



Ma egy BB krémet hoztam amit a tegnap előtti bejegyzésben ígértem! 
Beszerezhetősége: Drogériák, én Rossmannban vettem, akciósan.
Árnyalat neve: 001 Nude Radiance
A BB krémről leírás amit ígér/ígérhet: "Minden bőrtípushoz alkalmas.Primerként alapozó alá vagy önmagában is használható.Az eredmény: hidratált,puha és természetesen ragyogó bőr.
Ár kategória: akciósan 945ft volt


Űrtartalom: 30ml
Nekem a bőrtípusomhoz alkalmazkodott, olyan mintha semmit se viselnék, ragyogóvá teszi a bőröm. Bár hozzá teszem nekem nincsenek pattanásaim, csak apró miteszerek, amit valóban el tud takarni. Enyhe csillogást is észrevettem amikor felviszem a bőrömre.
Állaga elég híg, folyós is a Garnier krémhez képest. 
Fedése szerintem csak annak jó, akinek nincsenek bőrhibái és pattanásai. A fenti képen látszik is, de itt még a Lovely arcpirosítója is látszik.
Eldolgozni a bőrön könnyű és enyhén csillog.
A krémet azért szeretem, mert nincs olyan érzésem a felvitele után, hogy túl lennék púderezve, és nekem ez a lényeg. Aki ilyen krémre vágyik annak bátran ajánlom.
Összetevők: morning baby bbkrem




Nektek tapasztalat BB krémről?
üdv.Judy

1 megjegyzés:

  1. Képen is látszik, hogy szép bőröd van: ) Jelenleg a Pixiboxos Clinique krémet használom az arcomra, az nagyon bevált, lehet később ezt megveszem.: )

    VálaszTörlés