Translate

2014. december 22., hétfő

Lakk teszt #8 essence



Essence 154 prink & proud árnyalatát mutatnám be. 


Csodálatos metálos Lila szín.
Fedése: 2 rétegben szépen fed,a  képeken is 2 rétegben látható. Nem csíkozódik. 


Ecsete: széles lekerekített ecsete van, mint a többi essence Color&go lakkhoz kapható, könnyű vele a felvitel.


ára: 549ft a drogériákban, én Rossmannban vettem.


Összességében szép metal színű lakk, ami két rétegben fed és gyorsan szárad. Egyetlen problémám vele, az a kopása, hamar kopik 2 nap után már fedőlakkal is. 

Tetszik ez az árnyalat nektek? Meg van esetleg, tapasztalat?


Szép napot és ölelés Judy

7 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a lakk! Mindig csodálom az essence termékeit, de valahogy sosem visz rá a lélek, hogy vegyek tőlük valamit (két kivétellel). Ez a lakk nagyon emlékeztet a MissSporty 350-es árnyalatára. Szerintem, ha tetszik ez a szín, próbáld ki, mert az legalább 5-7 napig kitart (mosogatással együtt:)).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves, vagy, köszi a tippet, megnézem ezt a lakkot :)

      Törlés
  2. Nekem is meg van ez a lakk és nagyon szeretem, nálam egészen tartós, 3-4 napig bírja a zöld Astor fedőjével :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én Sally Hansen fedőlakkal próbáltam és mégis, biztos az én körmömmel van a baj :) Örülök ha neked is tetszik ez a lakk :)

      Törlés
  3. Uhh, ha lenne itt essence, tuti vennék ilyet! Bár szerintem most karácsonyra sötétkékes-metálos színű lesz (na ezt jól megmondtam :D).

    VálaszTörlés