Translate

2014. december 24., szerda

Ünnepek Karácsonyi hagyományok











Mai napra különlegesebbel készültem!
Remélem mindenkinek tetszik!!!

Isabella kevert lakkját, használtam alapnak, amibe csomó csillám van, amolyan holo hatás, Holographicus, erre díszítésként a gyűrűs ujjamra egy fenyőfát ábrázoltam díszítő szalag segítségével és strassz kövek a díszek a fán. A többi ujjamra fehér pöttyökkel hóesés szerettem volna imitálni. És a végén az Opi My Voice is a little norse és a China Glaze I'm Not Lion lakkját használtam befejezésként.
Az ötletet nem én találtam ki, csak átformáztam. 
A Karácsonyfa ötlet,a mi díszítő szalaggal készítettem, ebből a videóból van:


Ebből a  videóból pedig a pöttyözést a körömvégre, ami havat ábrázolna :)












KELLEMES KARÁCSONYI Ünnepeket MINDEN OLVASÓMNAK!!!



Nagy ölelés és Judy 


7 megjegyzés: