Translate

2014. december 31., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Ilyen volt 2014





Ma  kis blogom történetéről szeretnék írni, először én a 2014 évet a cafe blogon kezdtem, így arról is ejtenék pár szót, vagyis szinte róla szólnék szeptemberig, és utána térek rá a blogra.
Kicsi statisztikai számokat is viszek bele hányan nézték meg a legnépszerűbb bejegyzéseket.



Január közepe felé kezdtem el beindulni, ismét a manikűrözéssel.
ez a régi blogom címe: http://potyszepsegblog.cafeblog.hu/

Voltak heti manikűrök és kihívások is: Heti manikűrök



Legnézettebb januárban a cafeblogon: Rossmann haulHaul bejegyzésem volt, 162 nézték meg.januárban ez volt a kedvenc manikűröm:leopárd minta.  Téli manikűrt is kedveltem. Volt szintén Haul és cseréltünk Thimmykével is :)Thimmykével cserebere.






Következik a Február


Februárban legnézettebb bejegyzés:  képgyűjteményes volt, Képek 
2. legnézettebb a masnis manikűr volt februári masni, 3. nézett Haul

Nagyon nézett volt a manikűrvadász bejegyzés is.Manikűrvadász-szülinapi-kiadása



Március:




Március az én magán életemben forduló pont volt, munkahelyet váltottam és imádom a  körzetet amit kaptam. A blog életében,a Csipkerózsika manikűr volt a legnézettebb márciusban.
haul bejegyzés nagyon tetszett nektek.Haul
Hófehérke manikűr is népszerű volt:





Áprilisban népszerű volt az Avon rendelés, 
Avon II a Haul bejegyzés is népszerű volt, sokan megnéztétek. 
 Bella manikűr is népszerű volt.
Angel Dust a Moyrától volt a legnépszerűbb Április hónapban. Moyra Angel Dust


Májusban 268-an nézték meg a Pixibagról szóló bejegyzést. Népszerű volt a személyes bejegyzés is, 132-en nézték meg. 


Ebbe az éveben nyaralni nem voltunk sajnos, de majd jövőre :) 
Ebben a hónapban 107-en néztétek meg, a oriflame lakkról szóló bejegyzést, és 102-en a Krém manikűrömet, ami sütit alkot, krém manikűr, 3. legnézettebb 96-an néztétek meg az elfogyott termékek, körömlakkok voltak.

Júliusban Manikűrvadász 10. fordulója volt, 160-an néztétek meg, manikűrvadászpóni manikűr is nézett volt, 145-en nézték meg. Haul bejegyzés népszerű 135 nézték.


Augusztusban csináltam Blogvásár 230 nézték meg, elkezdtem részt venni a VKP, és nagyon népszerű bejegyzés volt: VKP! 164 nézték. Avon lakk is népszerű volt, 143 személy látta.



Szeptemberben még egy kis időt töltöttem a café blog világában, utána döntöttem, hogy Blogger leszek. :)
Manikűrvadász 11. fordulóján is részt vettem, 126 voltak rá kíváncsiak Kedvenc táskád  manikűrt is elkészítettem ,94 néztétek meg, Essie lakk is tetszett nektek nagyon 94 néztétek meg őt is.
Aranyhaj  manikűrt is 83-an néztétek meg.
Rimmel lakk is népszerű volt, bár azt mondják azt nagyon csúnyán festettem ki. 


Októberben volt a Glamur nap, ez a  bejegyzés is nagyon népszerű volt.haul
manikűrvadász 12. fordulóján  szintén részt vettem. Októberi manikűrök közül a Telihold tetszett a legjobban.



November az én hónapom, ekkor van a szülinapom :) 
November volt egy nyereményjátékom, arra sokan jelentkeztek és feliratkoztak hozzám,255-en nézték meg a bejegyzést, nyereményjátékSzülinapos jegyzet is tetszett, 70-en nézték meg.
VKP! bejegyzésem 67 emberhez jutott el, VKP sminkes táska.


December hónap gyorsan elszaladt,a  karácsony meg elröpült szinte, ebben a hónapban sok volt a tenni való, és csak úgy szállt az idő. Nektek is? 
A legnézettebb ebben a hónapban a Blogkarácsony volt, 265 emberhez jutott el, míg a karácsonyi manikűrömet 73 néztétek meg, Télapó és segítői. 2 manikűr pedig versenyben van 67 néztétek meg mindkettőt, Téli csodaország és a 
Csomagolópapír  manikűröket.

Ünnepi kihívásról hoztam egy Montázs képet!!





Bestof legnézettebb bejegyzésről montázs kép:




Nekem ilyen volt az évem, és a blog éve.
Rossz esemény nem történt, és remélem nektek is minden hangulatos és vidám évetek volt ,2014 éves esztendőben.


BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDEN KEDVES OLVASÓMNAK!!!




Nézzétek meg a többiek bejegyzéseit is!!







13 megjegyzés: