Translate

2015. január 1., csütörtök

A tél színei~ 1.fehér



Thimmyke szervezi  ezt a csodás kihívást. Mai témánk színe a fehér szín volt, így fehér lakkokban gondolkodtam én is, 2 féle manikűrt is csináltam. Egyik Maxfactor sima fejér lakkját használtam, gyűrűs ujjamra az arany homoklakkot a Lovelytől, a középső ujjamra pedig ezüst csepp formájú díszeket, strassz köveket raktam. Másik manikűr alapja szintén a fehér Maxfactor lakkja volt, arra jött a snow drust fehér homok lakk, és a China Glaze Hybrid lakkját vetettem be, díszítő csíkos technikával és a gyűrűs ujjamon pedig a Hybrid színű lakk látható, piros strasszkővel.


Nagy Ölelés és Puszi Judy

Nézzétek meg a többiek manikűrjeit is!!!

Ja és BOLDOG ÚJ ÉVET MINDEN KEDVES OLVASÓMNAK!!!!! 








Használt lakkok:


Másik manikűr:







17 megjegyzés:

  1. Great recap, loveli manicure. Happy new year!
    Alessia
    THECHILICOOL
    FACEBOOK
    Kiss

    VálaszTörlés
  2. I liked the glittery colour from the first mani.
    Wishing you a Happy New Year!
    x
    Stella from a A Shiny Place

    VálaszTörlés
  3. cool manicure!!
    Happy New Year dear!
    http://laviecestchic.blogspot.it
    facebook.com/laviecestchic

    VálaszTörlés