Translate

2015. január 10., szombat

31DC2015

Kicsit megkésve de hozok több manikűrt egy posztban, mert nem akartam ennyi napra külön-külön manikűrt, meg őszintén mondva minden napra nem is tudtam más- más manikűrrel készülni. De most pótolom.
07 Pink and Aqua


Január 7én Rózsaszín és kék színtből kellett manikűrt alkotni, én pinterest-en láttam egy hasonlót és elkészítettem. Itt látható az eredti manikűr

Nagyon szeretem a Pink színt és ezért egyik kedvenc pink lakkomat választottam A Sally Hansen lakkot. Csodás színe van még fedőlakk nélkül is. :)
Gyűrűs ujjamra pedig ecset segítségével fehér- lovely rio lakk-miss sporty bab kék lakkokat használtam és hullámos csíkokat alkottam.
Remélem tetszik, én szerettem.
Taddam én alkotásom!!! :))


 08 Monochromatic
Szintén keresgettem a neten, és onnan alkkottam és élveztem ennek a manikűrnek is az elkészítését, alapnak a max factor fehér lakkját használtam.
eredeti: manikűr



09 Red Base

Ezen a napon a piros volt az alap szín, én az Opi piros lakk és  boulevard de beauté körömlakkjához nyúltam, hozzá a catrice arany színű lakkját használtam.



10 Glitter base

Mai napra glitter alapot hoztam, szürke alapra,arany flittereket raktam össze vissza, direkt nem szabályosan, csak ahogy esett úgy puffant célból. Nekem tetszik a végeredmény!
Gyűrűs ujjra ezüst Lovely homoklakk került.




Remélem tetszik nektek ez a sok manikűr, most így volt időm posztolni, de majd igyekszem külön külön is :)

Nézzétek meg az előtte készült manikűrt itt: tape mani

Holnap pedig a Pinterest válogatással jövök, tudjátok minden vasárnap, múltheti Pinterest#1

Nagy Ölelés és puszi Judy!!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése