Translate

2015. január 11., vasárnap

Pinterest #2

forrás: 20150111



Egy outfit kezdenék, amin minden tetszik,a haj, a felső, a nyaklánc és ha jól látszik szoknya van rajta! Számomra tökéletes?
Nektek?


Következzen egy roppan egyszerű manikűr, amit biztos elkészítek, az inspirációs mappába beteszem. Világos nudés alapra barnás csíkok, csillámos topperrel.


Manikűrök közül még inspirál ez a csodás arany-rézes átmenet színe, ami csodás megoldással van elkészítve! Ez a színes pöttyözött manikűr is a kedvencem!


Sokat gondolkodtam, hogy a Naillandtól megrendeljem e ezt a csodás Zoya lakkot a Blaze árnyalatot, amit Ciiskánál láttam, mert szerelmes lettem a lakkba, és úgy döntöttem, spórolok rá és megveszem. 
nem csodaszép? forrás képe: Ciiska


Most a heti outfit kedvenceket mutatnám be, első darab a  kardigán és  a nyaklánc miatt tetszik. Második, Igaz nagyon fekete egyéniség lett, de a pulcsi feldobja bőr nacis szerű nadrágot. Harmadik egy igazi téli outfit szép a felső, vagy kabát szerű rajta. 4. Műbőrszerű leggings egy hosszított felsővel, nagyszerű ötlet bárhová. 5. cipzáros pulcsi nagyon tetszik különleges darab.
nektek melyik tetszik?






Sminkek közül , ez a piros rúzs, és a smink is tökéletes. 
Színes szemhéjpúder nagyon szép.
Tutoriál, lépésről lépésre, csoda jó  és persze gyönyörű!




Utoljára  Sailor moon képeket hagytam, van itt minden ami kislányos, nőies, tutorial, egyedi és szép medálok.
Kinek mi tetszik?






Nagy Ölelés és puszi Judy!!









Múlt heti Pinterest: Pinterest #1



    



16 megjegyzés:

  1. Az aranyozott körmök csodáálatosan szépek :O

    VálaszTörlés
  2. Ezek a bőrhatású nacik nagyon tetszenek, meg persze a Sailor Moon-os holmik, hatalmas fan voltam és vagyok is - ebből nem lehet kinőni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Èn is szeretem,örülök hogy tetszenek a képek :))

      Törlés
  3. Nagyon szépek a ruhák, elegánsak. Tetszenek nagyon! :)

    VálaszTörlés
  4. mind nagyon szépek de az utolsó előtti a legjobb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Andi és Viki ,örülök hogy tetszik :)))

      Törlés