Translate

2015. március 21., szombat

Lakkteszt #10 - China Glaze Getting to gnaw you



Lakk tesztet hoztam nektek a mai napra, már régen volt, utoljára januárban, a sparitual márkájú lakk.
Szettben vettem meg a China Glaze márkától a 4db lakkocskát, a Apocalypse of colour.
Nagyon szép lakkok, többiről is lesz bejegyzés. 
Getting to gnaw you árnyalatról fogok írni.


 Mint fentebb is írtam, imádom ezt a szettet, talán ez 2. kedvencem a 4 lakk közül, a rózsaszín után.
Ez az árnyalat képen annyira nem tetszett, de mikor megérkezett, belopta magát a szívembe.
Sötétbarna alapon, arany réz  árnyalatú glitter úszkál a lakkban, 2 rétegben nagyon jól fed, és gyorsan szárad, a száradás után matt felületre szárad. Felülete érdes lesz, de ezen segíthet egy fedő lakk.
Nekem ami egyből eszembe jutott erről a lakkról, az a csoki, gondolom a sötétbarna szín miatt.
Lemosása nehézkes a sok glitter miatt, de áztatással viszonylag gyorsan leoldódik.

Külön is meglehet a lakkot vásárolni: Getting to gnaw you
Ecsete ua. mint a többi China Glaze márkájú lakkoknak, könnyű  lakk felvitele vele, és kézre eső, legalábbis nekem.

Nektek van ilyen lakkotok? tapasztalat?

Szép hétvégét! Judy!








8 megjegyzés: