Translate

2015. március 22., vasárnap

Mani-Acs: SCI-FI és Gluttony: Falánkság


Mai napra 2 lemaradt manikűrrel jövök.

Mani-Acs a téma SCI-FI volt, én a Star Wars-ból választottam a kedvenc robotomat, amit az gyűrűs ujjamra festettem meg.  Alsó képen látható a robot. Szerintem cuki lett, a többi körmömön pedig sötétkék lakk látható.
Őszintén szólva ez a téma nem állt hozzám túl közel, de igyekeztem kihozni belőle, egyszerű de mégis egyedi manikűrt.










7 fő bűn kihívást ma teszem közzé, mert elmaradtam vele. Falánkság, bujaságról kellet alkotni, mivel imádom az édességet és sütiket így muffinokat nyomdáztam  körmömre és egy teát mert azt is nagyon szeretem. A jól bevált Moyo nyomdalemezt vettem elő, ismét. Alap lakknak a Opi Princesses rule! rózsaszín gyöngyházfényes lakkot használtam. Nekem nagyon tetszik. Kis cukik!
Ti miben vagytok Falánkok?











3 megjegyzés:

  1. Az az R2D2 iszonyat cuki lett :D
    A másik mani is nagyon jól sikerült :)

    VálaszTörlés
  2. amazing manicures! I love the sf one...and the candy manicure is really sweet!

    VálaszTörlés