Translate

2015. április 6., hétfő

#12 Lakk teszt






Mai napra egy lakk tesztet hozok nektek a Lovely márkától. ♥ :) A körmeimen a Gloss Like Gel nr. 160 és nr. 237 lakk látható.

Gél hatású lakk, állaga nekem kissé folyósnak tűnik a többi gél hatású lakkokhoz képest, 2 rétegben tökéletesen fed, és gyorsan szárad. Nem csíkoz. Egy rágógumi színű rózsaszínt kaptam és egy élénk pink színt, akár fuscia szín is lehetne.

Ezeket a lakkokat, Neratól kaptam a húsvéti ajándékozás alkalmával.

A gyűrűsujjamon pedig Essence effect nails glitter látható, még hozzá 10 call me galaxy. 

Meg mondom őszintén van egy pár Lovely lakkom, de ez a gél lakk hatású most nagyon bejött, már régebben is nézegettem a Lovely állványok között, de végül mindig ott hagytam. 




Szép napot és További Kellemes Húsvéti Ünnepeket!

Judy, puszi ♥











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése