Translate

2015. április 7., kedd

#13 Teszt: essence The Gel Nail Polish 13 forgive me


Mai napra Essence márkájú lakkról hozok pár képet és tesztet.






Árnyalat neve:13 forgive me
Manna körmök  és Thimmyke is írt már róla tesztet.

Nagyon szép gél lakk hatású, kicsit barackos, kicsit rózsaszín, amit már nekem is le kellett tesztelnem. :) 
Tartósságát tekintve nekem 3 napig bírta hibátlanul, ezután már nagyon pici köröm végi kopások láthatóak voltak, így lemostam.
Gyönyörű ez  a szín igaz tavaszi árnyalat, örülök hogy tudtam belőle beszerezni.
DM-ben megtalálhatóak egy külön tálcán, 549ft- ba kerül. Én a Cosmopoliten- hez kaptam.


 

Díszítés nem maradhat le,( most nem nyomdáztam, :) ) az utolsó képen,  China Glaze rest in pieces topper fedő lakkot használtam, és gyűrűs,kisujj és nagyujjon  Ever glaze beach beige lakk látható.





Puszi,Judy 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése