Translate

2015. május 21., csütörtök

A tavasz színei: 6. Almazöld/ Pisztácia




Utolsó manikűrünk következik ebből a kihívásból, remélem Thimmyke talált ki újabb kihívást, következő hónapra, és napokra :)
Ma almazöld volt a kiinduló szín, kikerestem a zöldes lakkjaimat, így alapnak Avon Nailwear pro+ honeydew dazzle használtam, rá egy ezüst csillám port szórtam pluszként.  Nagyon bele lendültem a nyomdázásba :D Nyomdázáshoz pedig a Moyou festive colletion 05 lemezét használtam. Gyűrűs ujjamon pedig Juli Rosse 61 lakkja látható, (sajnos csak 3 rétegben fed ez a lakk, de gyönyörű neon zöld színe van)  :)




Nézzétek meg a többiek manikűrjeit is!

Puszi, Judy


3 megjegyzés:

  1. A gyűrűsujjadon lévő nekem már nagyon neon, én ilyen erős színeket ritkán hordok a körmömön, de a többi nagyon tetszik! Szép lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm Noémi, Dorcy és Dóri a kedves szavakat, jó olvasni! :)

      Törlés