Translate

2015. május 20., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} – Egy blogposzt születése




Nagy örömmel töltött el az e heti témánk, hogy egy blog poszt születéséről kellett írnunk.
Először mindig egy ötlet ihlet kell az elinduláshoz. Van olyan hogy látok egy cikket, vagy facebook- on egy bejegyzést és abból indulok ki, van úgy hogy, adott a téma, és körmös kihívásokra készülök. Sok körmös blogot követek, külföldi oldalakat is és magyar lányok oldalait is, ahonnan sok jó ötletet lehet meríteni. Manna és Thimmyke, Lora mindig jönnek valami érdekes kihívásokkal. 
Pl ; 4-girly poszt készítése. Itt végig néztem, Pinterest.comweheartit, vagy csak simán jó barátom a google
Következik melyik tetszik a legjobban, miből tudok ötletet meríteni, válogatok azok a képek közül amik nagyon tetszettek.
Kiválasztom a  színeket, (kB. 150 db) lakkom közül.
Példámhoz visszatérve, ott egy rózsaszín színt választottam a világos pasztell közül és egy homok lakkot, választottam a nyomda lemezeim közül egy lányos motívumot, az pedig a masni volt.
Utána pedig következi a LÉNYEG!! a fényképezés, remélem mindig szép napsütés lesz, és szép fotókat tudok készíteni, de ez nem mindig valósul meg sajnos, főleg borús és esős időben, nincsenek megfelelő fény viszonyok a fényképezéshez.
Fényképekkel elkészülök, utána jön még a szerkesztés, általában nagy méretben készülnek  a képek, ezekből szoktam kicsinyíteni.
Ezután következik a poszt megírása, általában lakkokról írok, és hogy milyen lakkokat használok, miért ezt a színt használtam a manikűrömnél, és egy egy témáról egy mondatot megejtek, de nem viszem túlzásba  dolgot, inkább a képek szoktak beszélni.

Én nekem így születnek meg általában a posztok, remélem tetszett ez a bejegyzés nektek!
További szép estét kívánok nektek! 



Nézzétek meg a többiek bejegyzését is!


2 megjegyzés:

  1. lovely selection of blogs...It is always nice to see blog link ups!
    great photo!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanks, but the essence of the text, I just think you do not understand the topic,
      the blog post birth. Thank you for writing Ivana!

      Törlés