Translate

2015. december 16., szerda

VKP Karácsony 2015







Jaj annyira felsikítottam mikor kézhez kaptam az ajándékot, tetszett minden és még lakkocskát is kaptam, nagyon figyelmes Anett, üzenem minden nagyon tetszett és kedvemre való. :D


Nem tudom melyik blogot írja, örülnék neki ha megírnád, é szívesen olvasnálak :)

Kaptam egy Ritter Sport csokit mandula darabkákkal nagyon finom.

Retro mikulásos csoki, nosztalgiáztam és nagyon finom csoki volt, párommal megosztottam :)


Kinder csokit a posta megviselte, csak benyomódott és finom volt, traktor volt benne, Rimmel körömlakkot kaptam ami szuper színű. :)

Fürdőbomba szappan, "golyó" kipróbálom mindenképp,szeretem az ilyesmi fürdőbombákat.


Egy kedves képeslap, pár szép sorral és verssel, ami nagyon tetszett, köszönöm Anett!! 




Összességében nagyon elégedett vagyok a csomaggal, és minden tetszett.
 Én Adrinak ajándékoztam remélem ő is örömét lelte a csomagomban! 
Nézzetek be hozzá is: Adri-megvalositas blog

puszi nektek Judy

Nézzétek meg a többiek csomagjait!




5 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Én lennék Anett. Későn jöttem rá, hogy nem írtam semmit, ami alapján be lehetne azonosítani, melyik bloghoz is kapcsolódok. :"D Annyira megszoktam, hogy a saját nevemet írom fel egyszerűen a levelekre.
    Sajnálom, hogy összenyomódott a Kinder-tojás. Remélem, azért finom volt.
    Nagyon örülök, hogy tetszett és örülték a csomagnak! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de jó, köszi hogy írtál! Kerestelek! :) Jaj ne hülyéskedj, nem a te hibád, a posta..... Minden nagyon tetszett örömet okoztál! :)

      Törlés