Translate

2016. augusztus 22., hétfő

CV CADEA VERA YOUNG ORRTAPASZ MITESSZEREK ELLEN

Mitesszer elleni tapaszról számolnék be amit a Müllerben vettem, akciósan vettem 350 ft 3db van a csomagban, de eredeti áron 500 ft körül van.

2 tapaszt használtam el eddig, elsőnek pár mitesszert szedett ki, de nem volt látványos egyáltalán.
Másik héten kipróbáltam úgy hogy előtte felpuhítom a bőröm és jól bevizezem az orrom plusz zsírosabb krém, 10 perc eltelik és és úgy fel a tapasz, ezután a tapaszt kicsit bevizeztem és rajta hagytam 10 percig az orromon. Utána csak feltéptem és elég sok mitesszert kiszedett, jó nem annyit amennyit én vártam volna 2. körben jobban teljesített, mint elsőre.

Vegyesek az érzéseim, eddig azt mondanám többnyire jó, de csoda dolgokat ne várjatok tőle.

Nem csíp és nem hagy semmilyen foltot az orron, picit hidratáló hatása is van.


Nem biztos hogy újra venném, de ha ettől csak rosszabb van, akkor ez is megteszi.


Előtte ebayről rendeltem ilyen mitesszer elleni tapaszt és az nagyon jó volt, a Holika Holika márkától, szerintem az lesz a nekem való, már rendeltem de még nem jött meg :(

Ti milyen tapaszt használtok vagy melyiket próbáltátok már?

puszi Szöszi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése