Translate

2016. szeptember 3., szombat

Soins naturkozmetikumok, arckrém ekcémára



Sziasztok!

Mára egy szuper natúr kozmetikumokat hoztam nektek.
Tesztelésre kaptam tőlük 3 db terméket 2 termékükről amit kipróbáltam arról írnák véleményt, tapasztalatot, + videóban megmutatom a termékeket.
A harmadikról majd később szeretnék írni, nektek.
 Nem befolyásolja a tapasztalatomat az, hogy tesztelésre kaptam,
 aminek mellesleg nagyon örülök.

Az oldaluk itt található, minden könnyedén és egyszerűen
felfedezhető az oldalukon:

Bemutatkozó részben Budai Edina mutatja be a Soins termékcsaládot,
aminek egyben ő a megálmodója, alkotója,
szuper vagy Edina, jó termékeket alkottál. :)


Budai Edina vagyok, a SOINS létrehozója.
Sajnos évek óta küzdöttem bőrirritációval, így több mint egy
évtizeden át kerestem a megoldást,
olyan krémekre, amitől nem kell tartanom,
és használat után nem azt kell figyelnem,
hogy melyik összetevőtől fog kivörösödni a bőröm, hanem
bátran nyugodt szívvel hidratálhatom magam.
Kísérleteim során azt is megfigyeltem,hogy önmagában
egy összetevő még nem
jelent megoldást,így kezdődött ez a szerelem…
Dr. Juhász Ágnes biokémikus segítségével megalkodtunk egy 
olyan szépségápolási termékcsaládot, mely nem tartalmaz mérgező
vegyszereket, kémiai anyagokat, kőolajszármazékot,
parabént, illatanyagot, színezőanyagot és
még sok millió mesterséges összetevőt.
A megoldást keresve folyamatosan úgy éreztem ez ne
csak az én krémem legyen, legyen ez mindenkié,
aki ugyanígy érez,
vagy egész egyszerűen jogos igénye van arra,
hogy visszamenjen a természethez,
ahonnan eredendően jött...                                                                                                                                                          
Termékeink összetevői ökológiailag certifikált minőségűek,
CPNP regisztrációs számmal rendelkeznek.További együttműködő partnerünk:
                                    Vass Katalin
                                      vegyész-gyógyszerész analitikus
Ezt követően pedig a  webshop
ahol a termékek megtalálhatóak: Soins.hu/index.php?id=termekek
Először nézzétek meg a terméket ahogy
bemutatom a kis videómban ami pár perc.


Ami a termékben nagyon jó, nem tartalmaz kőolaj származékot,parfüm,
színezékmentes, ami nagyon fontos.
Összetevői tisztított víz, narancsvíz, sheavaj,rizsolaj, szkvalén,sárgabarackmagolaj, jojobaolaj,
mangóvaj, szőlőmagolaj,kúszómagnólia,urea, E vitamin,
hialuronsav,vadrózsaolaj, allantoin, és vadrózsaolaj.
Amit a termék ígér: "Neked kiemelten fontos a mindennapi ápolás, ez egy igazi mélyhidratáló 
a vízhiányos bőrödnek, több összetevő is meg 
akadályozza a további vízvesztést,
 ettől a krémtől gyönyörű, élettel teli  és nagyon puha lesz az arcod 
és azonnal fogod érezni az első használat után a hatását."
Amit én tapasztaltam már első használattól puha, hidratált bőr, 
semmi illata nincs, és rugalmassá teszi az arc bőrét.

Másik termék pedig az ekcémás bőrre való, aminek szintén nagyon örültem, főleg, hogy
a szemem feletti résznél, pontosan a szemöldök alatti területen piros száraz rész jelent meg,
amit bármivel kentem nem múlt el, és ezzel a krémmel kentem 2 napig, 
igen jól hallottátok, 2 napig és elmúlt. nyoma sincs, úgyhogy szuper krém.
Azt ajánlja, hogy babáknak és férfiaknak
 is lehet használni, hát bátran ajánlom nekik is, mert
parabénmentesszínezékmentes 
 kőolajmentesparfüm mentes 
 állati kísérletektől mentes , szilikonmentes , pálma olaj mentes
termék itt: megrendelhető 3490 ft áron 40 gr kiszerelésben, 
szerintem jobban megéri
mint hogy használnák egy szteroidos krémet 
amit 3 napig lehet aztán szünet és újra kenni, 
és el sem mulasztja csak ideig óráig hat a szteroidos krém, ez 
pedig hidratálja, természetes anyagokból van, és szuper találmány!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése