Translate

2016. december 23., péntek

Blogkarácsony 2016




Ma Blog karácsonyi ajándékaim mutatom meg, amit Anikótól  a Szépsegnegyvenfelett blog irójától kaptam aki figyelembe vette a kérésemet, mert egy szemhéjpalettát akartam és lám lám a csomagban volt az is :) ;) 



Nagyon nagyon köszönöm SZÉPEN EZEKET A CSODÁS DOLGOKAT.  TETSZIK MINDEN ÉS NAGY ÖRÖMET OKOZTÁÁL ;)


Én pedig Mannának ajándékoztam, Mannakörmök   blog irójának, amit személyesen adhattam át mert Miskolcon tudtunk találkozni. 

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok MINDEN kedves Olvasómnak!

Nézzétek meg a többiek bejegyzéseit is! Puszi Szöszi
vagy

4 megjegyzés:

  1. Egyre inkább érdekelnek ezek az Essence kézkrémek :D olyan kis szépek! Nagyon jó ajándékok :)

    VálaszTörlés
  2. Használd őket egészséggel! :) Remélem szeretni fogod mindet. :) Puszi !

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm csajok, és Köszi Anikó neked is minden tetszett nagyon!! :)

    VálaszTörlés