Translate

2016. december 22., csütörtök

VKP.: Karácsony 2016



Karácsonyi ajándékozás elkezdődött, az én párom Ági, a Szelence blog írója volta  megajándékozottam, remélem tetszett neki, az ajándékom :) :)

Én pedig Annie Lángtól kaptam egy csomagot ami figyelmes volt, és picit meglepődtem amit írt róla, hogy szép vagyok és ezért kapok egy tükröt h nézhessem magam benne, de ettől függetlenül nagyon tetszik a tükör és a táskámba lapul :) Kaptam még csoki, egy kis díszt, és egy saját kezűleg készített képeslapot. Köszönöm szépen még egyszer Annie!











Köszönöm, hogy ismét részt vehettem és örülök az ajándékoknak, tetszettek a dolgok amiket kaptam. És Szilvinek köszönjük a szervezést!!! :) 

Nézzétek meg a többiek miket kaptak :D

KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET KÍVÁNOK MINDENKINEK!!!

PUSZI SZÖSZI





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése